EURES
Mes užtikriname laisvą darbuotojų judėjimą Europoje
Naujienos ir renginiai Naujienos Kaip su EURES pagalba sėkmingai įdarbinti darbuotojus per pandemiją

Kaip su EURES pagalba sėkmingai įdarbinti darbuotojus per pandemiją

Nuotrauka
COVID-19 pandemija visame pasaulyje paveikė darbo aplinką, o tai pakeitė įmonių įdarbinimo metodus. Skaitykite penkis esminius mūsų patarimus, kaip vykdyti įdarbinimo procesus šiomis sudėtingomis aplinkybėmis.

Įvertinkite, kokių įgūdžių reikia jūsų įmonei

Kad pasisektų sudominti ir įdarbinti tinkamus kandidatus, teks tiksliai apibrėžti, ko ieškote. Gali būti, kad dėl COVID-19 pandemijos jūsų įmonėje tradiciniai profesiniai vaidmenys pasikeitė ir atsirado naujų galimybių, todėl vertėtų iš naujo įvertinti, kokių įgūdžių reikia. Turėsite nustatyti galimai atsiradusias naujas pareigybes ir apsvarstyti, kokių įgūdžių joms reikia ir kokia yra atsakomybė, kad rastumėte darbui tinkamą asmenį.

Naudokitės išsamia EURES duomenų baze

EURES yra profesinio judumo tinklas, padedantis darbdaviams rasti tinkamus darbuotojus. Tinklo duomenų bazėje yra per 600 000 gyvenimo aprašymų ir lengva naudoti paieškos sistema, padėsianti sėkmingai susirasti reikiamą darbuotoją. Paieškos funkcija „Ieškoti kandidatų“ leidžia tikslingai atrinkti konkrečius kandidatus pagal įgūdžius, mokamas kalbas, patirtį ir išsilavinimą (yra ir daugiau paieškos kriterijų).

Išplėskite savo paiešką

Per COVID-19 pandemiją atsirado daugiau ir plačiau taikomų lanksčių darbo formų. Jei jūsų įmonė pakeitė savo požiūrį į lankstų darbą, gali būti, kad galėsite išplėsti savo darbuotojų paiešką. Užuot ieškojus darbuotojo tik savo vietovėje, galbūt vertėtų pasinaudoti EURES – taip įveiksite geografines kliūtis ir galėsite susitelkti į reikiamų įgūdžių, o ne atstumo kriterijų. EURES konsultantai gali suteikti reikiamos informacijos ir patarimų, kaip įdarbinti naujus darbuotojus ir tikslingai ieškoti tinkamų kandidatų visoje Europoje.

Turėkite virtualaus įdarbinimo planą

COVID-19 laikais daug nežinomybės, todėl įmonei labai svarbu turėti internetinius procesus, leidžiančius tęsti įdarbinimo procesus. Gali būti, kad kandidatai negalės atvykti į pokalbį dėl darbo ir dėl vietos apribojimų turės riboti socialinius kontaktus. Įdarbinimo procesų perkėlimas į internetą ir pokalbių su kandidatais rengimas per tokias platformas, kaip „Zoom“„Skype“ ir „Microsoft Teams“, ne tik padeda įveikti COVID-19 keliamus sunkumus, bet ir visiems įdarbinimo procese dalyvaujantiems asmenims leidžia sutaupyti laiko ir pinigų.

Dalyvaukite virtualiuose EURES renginiuose

EURES organizuoja įvairius virtualius renginius, kurie sujungia darbdavius ir darbo ieškančius asmenis iš viso pasaulio. Virtualios darbo mugės yra puiki galimybė skelbti savo laisvas darbo vietas ir užtikrinti, kad apie jas sužinotų atitinkama darbo ieškotojų auditorija. Renginiai vyksta nustatytu laiku, todėl dalyviai gali tikruoju laiku bendrauti su darbdaviais ir gauti atsakymus į savo klausimus. Darbdavys taip pat gali supažindinti dalyvius su savo įmone ir darbo aplinka ir informuoti apie laisvas darbo vietas įmonėje. Internetiniai renginiai – tai galimybė greitai gauti darbo prašymų, nes dalyviai gali įkelti savo gyvenimo aprašymą ir pateikti darbo prašymą per patį renginį.

Daugiau informacijos apie įdarbinimą su EURES pagalba rasite straipsnyje „Kaip EURES padeda ieškoti naujų darbuotojų Europoje“.

Šaltinis: www.eures.europa.eu

ESF

Bendrasis konsultacijų numeris 1883 (arba +370 5 250 0883)

Faksas (8 5) 236 0788

El. paštas eures@uzt.lt